SZALON ETIKETT

Késés esetén:

Az idő ugyanúgy fontos számomra is, mint Önnek, ezért:

  1. több mint 20 perc késés esetén, abban az esetben, ha úgy ítélem meg, hogy a szolgáltatás a fennmaradó időben már nem végezhető el, akkor új időpontot egyeztetünk
  2. abban az esetben, ha az új időpontban nem jelenik meg, akkor a következő megjelenésekor az elmulasztott szolgáltatás értékének 50%-át köteles megtéríteni számomra

Időpont törlése vagy módosítása esetén:

  1. Amennyiben időpontját módosítani szeretné, vagy le szeretné mondani, azt legkésőbb a lefoglalt időpont előtt 24 órával, hétfői időpont esetén a megelőző szombat reggeléig kérem, jelezze felém, hogy lehetőségem legyen a felszabadult időpontot felajánlani más vendégek részére.
  2. Ha időpontjának lemondását vagy módosítását kevesebb, mint 24 órán belül jelzi felém,  akkor sajnos nem áll módomban, a továbbiakban időpontot kiajánlani Önnek, csak abban az esetben, ha a legutóbb elmulasztott szolgáltatás értékének 50%-át megtéríti felém.

Scroll Up